7 oktober 2008

Small Talk


Drar igång en ny klubb på Knast med premiär lördag 8 november! Det kommer vara en återkommande klubb med förhoppningen minst en gång i månaden. Knast är en bra lokal som passar det jag under en tid velat göra. Varför en klubb? För att jag är sugen på att spela skivor igen och att det kommer så jäkla mycket bra musik. Typ den "tuffare" deep house som kommit de två senaste åren. Plus en gnutta disco/disco-edits i början av kvällen. Alltså sådant jag rekommenderar här. Anledning Nr.2: träffa gamla och nya vänner som man ser allt för sällan, i en barklubb med bra priser etc etc. Hoppas vi syns!


Ps. det förra inlägget hade länkat till DN påstan oavsett om jag skulle dra igång detta eller ej. Så det så.

5 kommentarer:

grass sa...

Och jag kommer att vara så jävla där./Grass

Denim Demon sa...

Äntligen!
Fan va kul. Får man ta med sig tuta och cow-bell?

D-Wike sa...

Självklart. Bring your gears. Kling kling.

Anonym sa...

Ska bli kul att besöka! Håller med om att lokalen där Knast håller till är superskön! Har dom förresten nån hemsida med vilka klubbar som går o sånt? Hittar bara en recension om man googlar?

D-Wike sa...

Har inte heller sett någon hemsida. Jocke Heineman skickar ut mycket info från sin facebook.